FAQ

Wat zijn de verzendkosten?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten € 7,95.

Bij bestellingen vanaf € 100,- verzenden wij gratis.

 

In Europe the shipping costs are:

Orders from Belgium and Germany have free shipping above € 250,-.

Land Prijs
België € 12,50
Bulgarije € 44,95
Cyprus € 44,95
Denemarken € 37,95
Duitsland € 12,50
Estland € 32,95
Finland € 38,95
Frankrijk € 22,95
Griekenland € 39,95
Hongarije € 24,95
Ierland € 37,95
Italië € 28,95
Kroatië € 44,95
Letland € 44,95
Litouwen € 44,95
Luxemburg € 17,95
Malta  € 39,95
Nederland  € 7,95
Oostenrijk € 24,95
Polen € 29,95
Portugal € 29,95
Roemenië € 44,95
Slovenië € 32,95
Slowakije € 24,95
Spanje  € 29,95
Zweden € 34,95

Please contact us if your country is not listed.

We are not allowed to ship to Switzerland, US and Russia.

 

Sending alcohol in the EU should not be a problem. Additional customs clearance costs may be charged both inside and outside the EU. These costs are for the buyer, Slijterij de Helm does not reimburse any of these costs.

There is always a risk that the package will be destroyed or not accepted by customs. You take this risk as a consumer. Slijterij de Helm does not refund money if this is the case. If the package is returned to us, you will receive the value of the items. You will not receive a refund for the shipping costs.

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

We willen het je zo makkelijk mogelijk maken.

De volgende betaalmethodes zijn mogelijk:

  • iDeal (Nederland)
  • CreditCard (Mastercard en Visa)
  • BancContact (België)
  • Gyropay (Duitsland)
  • KBC/CBC online betaalknop (België)

Wat is de levertijd?

We snappen heel goed dat je niet kan wachten om te genieten van je bestelling.

Op werkdagen én zaterdag voor 14:00uur besteld, is dezelfde dag nog verzonden.

95% van de bestellingen worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

 

Zodra het pakket is aangekomen bij PostNL krijg je van ons een track en trace.

Zo weet je op ieder moment waar jouw fles zich bevindt.

Het product dat ik zoek, staat niet op de webshop

Dat is vervelend!

Omdat wij een onafhankelijke slijterij zijn met meerdere leveranciers, kunnen wij veel bestellen.

We willen in ieder geval even een gokje voor je wagen.

 

Laat ons via: info@dehelm.nl weten waarnaar jij opzoek bent en wij gaan voor je aan de slag.

Is alles uit voorraad beschikbaar?

Ja, ons voorraadsysteem staat gekoppeld aan onze webshop.

Wanneer er “op nabestelling” staat vermeldt, betekent dit dat het artikel bij ons binnen moet komen.

Doorgaans worden leveringen bij ons op woensdag gedaan. Wij houden u in het geval van een nabestelling op de hoogte wanneer dit wordt geleverd.

 

Twijfel je aan de beschikbaarheid? Bel of mail ons even.

Dan gaan we gelijk voor je aan de slag.

Wat betekent op nabestelling?

Het kan zijn dat een artikel even op is, maar we dit artikel wel weer binnenkrijgen of kunnen bestellen.

De levertijd is dan wat langer. Hoelang dit duurt hangt af van het product. De meeste producten zijn vaak al binnen een aantal dagen weer leverbaar.

Ik wil een fles als cadeau verzenden, kunnen jullie het ook inpakken?

Dat is aardig!

Uiteraard is het mogelijk om een fles als cadeau op te sturen.

Vermeld in het opmerkingen veld dat het een cadeau is en wij pakken hem feestelijk voor je in.

Veiligheid voor alles! We moeten de fles(sen) altijd in bubbeltjes folie en in een speciale postdoos inpakken.

Gaat de fles niet kapot bij het verzenden?

Wij hebben speciale verzenddozen voor flessen en pakken de flessen altijd in beschermend materiaal in.

Een mooie whisky op het oog? We bekijken per fles hoe wij zowel de koker/doos/kist als de fles het beste kunnen inpakken en helemaal gaaf bij jou thuis kunnen krijgen.

99,9% komt veilig aan.

Wat zijn de leveringsvoorwaarden?

  1. Alle leveringsvoorwaarden zijn van toepassing op leveringen door Slijterij de Helm
  2. Wanneer de bestelling voor 14:00uur op maandag tot en met zaterdag wordt geplaatst en het artikel is op voorraad, zal de fles diezelfde dag worden verzonden via PostNL.
  3. Slijterij en wijnhandel de Helm is niet verantwoordelijk voor de levertijd. Wanneer de levertijd langer is dan gewenst, door welke reden dan ook, heeft de koper geen recht op schadevergoeding in welke vorm dan ook.
  4. Indien het product niet naar wens is, kan het product ongeopend en onbeschadigd worden geretourneerd naar Slijterij de Helm. Dit dient te geschieden binnen veertien dagen na aankoop. De kosten voor het retourneren zijn voor de koper. Nadat de fles in ontvangt is genomen, wordt het aankoopbedrag teruggestort.
  5. Alle productprijzen zijn onder voorbehoud van typ- en tikfouten en bijzondere prijswijzigingen.
  6. De verzendkosten bedragen in Nederland € 7,95 en boven de € 100,- zijn de verzendkosten gratis.
  7. Betalingswijze; Slijterij de Helm prefereert betalingen binnen Nederland via iDeal. Andere betalingswijze zoals een creditcard is ook mogelijk. In alle gevallen dient u minstens de volgende gegevens in te voeren: NAW gegevens; inclusief telefoonnummer en e-mailadres.
  8. Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW. Het is niet mogelijk om zonder belasting te verzenden.